salam-ukhwah Tuesday, March 15, 2011

Dua orang pelajar Kolej Perubatan bersiar -siar kat bandar.Mereka terserempak dengan orang tua jalan terkangkang -kangkang.

Pelajar A kata "Orang tua itu tentu menghidap Sindrom Petry,"


Pelajar B kata "Tak lah,dia menghidap sindrom Zovitzki,"




Mereka hampir bergaduh pasal hal ni .Akhirnya pelajar A kata "Apa kata kita tanya je orang tua tu ?"Mereka bersetuju.


Pelajar A :Kami tengok pak cik jalan terkangkang,boleh kami tahu pakcik menghidap penyakit apa?


Orang tua : Kamu fikir aku ada penyakit apa?



Pelajar A : Saya fikir pak cik menghidap sindrom petry.


Pelajar B : Saya pulak fikir pak cik menghidap sindrom Zovitzki.


Orang tua : Dua -dua pun bukan....


Pelajar A+B : Habis tuuu??


Orang tua : Emmm,sebenarnya aku nak kentut tadi...tapi terberak pulak dalam seluar ...sebab tu aku jalan terkangkang.

0 comments:

Post a Comment

Visitors

Banner

" />