salam-ukhwah Saturday, March 31, 2012

sudah lama aku minat dan terpesona pada dirimu....hatiku selalu bergebar dan bertanya adakah aku layak untuk miliki mu....sudah lama aku memerhati gerak-geri mu setiap kali berjumpa tidak kira di manapun.....selalu aku bertemu mu walaupun hati aku berasa berat untuk memiliki mu....aku selalu jeles dgn kwn-kwn aku yang semuanya ada.....dah lama aku idamankan mu....akhirnya aku dapat juga miliki mu pada bulan mei tahun lalu....walaupun aku tidak miliki lagi talinya....biarlah apa orang nak kata pun yang penting aku mampu untuk memiliki mu...inilah kereta yang aku beli dan menjadi idaman hatiku.....

Cerita ini tidak ada kena mengena dengan seseorang perempuan.....hehehe....

Hasil Nukilan 
Kelantan Darul Naim
31 Mac 2012 bersamaan 8 Jamadilawal 1433H

6 comments:

haryati said...

mu beli kete dah ke pi?

salmuhafie said...

ye dah beli tapi lesen x da lagi...hehehe....dah hampir setahun beli kete...tahun lepas beli masa duk png lagi...kete seperti dlm gbr tu la...cntik x...

haryati said...

cantik le...mu sonok dapat balik kg ye, bley simpan duit banyok lg...

salam-ukhwah said...

sonok la dpt balik kg...suasana kerja sini x best langsung...rindu kat sana la....nak tkr sana leh x...hahaha..abg kak x g cubprix terengganu ka...saya nak g cubprix sana..hehe

haryati said...

hahaha...mai la,mai la sini...kosong lagi tempat hanapi tu...

salam-ukhwah said...

kosong memang kosong tapi perjawatan tak ada...hahaha

Post a Comment

Visitors

Banner

" />