salam-ukhwah Monday, June 27, 2011

bukan aku nak besarkan hal kecik,
tapi perkara ni dah jadi makin kerap jadi..
tak tau dah macamana nak tegur..

ni, aku jumpe entry dalam blog budak nih..
lancang btul mulut die, sesedap rase je nak tuduh orang lain..
*aku jumpe lepas member kamcing aku, budak kelantan yang ngadu kat aku..


entry yang baru nak mule panas

go GANU !

MOTIF sokong terengganu ? haha, sebab tak nak KELANTAN monang. selalunye, orang kat rumah nih, akan sokong negeri sembilan atau selangor. niyh, disebabkan duo pasurat PANTAI TIMUR niyh dah masok, nak buek macam mano. *xtually, tak gemar pown kat pantai timur. orang kate bukar-budak dye jahat.. eeiiiiii....~ choi ! kelantan ? tengok lahh, bab bola jee boleyh bawak mati. gadoh sana sini. bola je kowt. gadoh, macam tarus bini. tak taw lahh kalo itu yang dorang buat..


GO terengganu ! pi mampos lahh itu KELANTAN ! ko nak bako ketew polis ke ? gerai burger kew ? lamtakk lahh ! tunjok lah perangai korang kat nik aziz tuhh ! *negeri islam kan ? tapi tak reti nak sabar. korang pown tahu sabar tuhh separuh daripada IMAN ! nihh.... nak kew suruh gak nik aziz korang tuhh buat ceramah free tengah padang bola ? ishh ! aku tak suke !!!

http://queenofdaydream.blogspot.com/...6/go-ganu.html



entry ke dua dia

dah aku TAK suke ! takkan nak bagi SUKE jugakk !

orang kate, jangan cakap tak suke, sebab nanti dapat.. TAK KIRA ! aku benci lah kat ko 'merahputih' .. orang-2 lu sume melampau.. mulut jahat.. jantan betina same jew ! reti bergadoh, tunjok hebat, pemalas ! **suke buat jenayah ! lupe , JUGAK pengotor ! aku malas nak mention lebih, coz orang-2 lu sume SUKEEEE tunjok ganaz, padalah tak KEMANA pown.. hahahahaha ! *sumpah aku TAKNAK jejak tempat lu orang ! kelompok bukan main MERATA !

http://queenofdaydream.blogspot.com/...bagi-suke.html

aku copy entry di atas dari gempak forum dan aku juga pernah baca dalam blog itu sebelum dibuang entry itu oleh penulis blog. seorang blogger yang tidak puas ati dengan orang kelantan sanggup menulis yang bukan-bukan dalam blognya. kita jgnlah buat provokasi bagi meningkatkan rating blog kita..lepas tu senang-senang jer minta maaf....sebelum menulis apa-apa pun kita hendaklah mengambil kira tentang perasaan orang lain juga....permohonan maaf dari tuan punya blog itu di link bawah:

http://queenofdaydream.blogspot.com/

0 comments:

Post a Comment

Visitors

Banner

" />